این نوشته باشه برا فردا ظهر یا عصر
میخاستم بنویسم ک نشد و حسش هم رفت
ترجیح میدم برم جومونگ ببینم و بکپم
ولی حیف شد
خیلی قشنگ میشد اگه امشب مینوشتمش
خابگاه...
ما را در سایت خابگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:18