
امسال هم مثل هرسال همه شب یلدا خونه مادرجون بودیم با این تفاوت ک خیلیا بینمون نبودن و دوتا عضو جدید ب خونوادمون اضافه شده بوداولش ک من تصمیم داشتم نرم و بخاطر یک سری دلخوریا از همه میخاستم قهر کنم ولی خب ب اصرار مامان رفتیم و خیلی هم خوش گذشت تازه خاله فلورا به منو یلدا و انا هدیه هم داد ک خیلی عاشقش شدم فهمیدمxa0 ک تا حدی بی انصافی کردم فیلمای قدیمی رو هم دیدیم یکم دیگ مث قبل حوصله عکس گذاشتن تو بلاگفا رو ندارم عکساشوxa0 تو اینستا گذاشتم فردای یلدا هم رفتیم و یک جشن کوچولو تو سفره خونه فانوس گر...
ادامه مطلب